שכר מצווה • לשכת עורכי הדין תסייע לעל"ה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שכר מצווה • לשכת עורכי הדין תסייע לעל"ה
    15:00
    12.05.24
    מנחם טוקר No Comments on "למה אתם מסיעים שב"חים": בעלי האמבולנס התקשו לענות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שיתוף הפעולה בין לשכת עורכי הדין בישראל לרשת מעונות 'עלה' יורחב לטובת משפחות מעוטות יכולת להם יש ילדים עם צריכים מיוחדים, כך סוכם בפגישה שנערכה בין יהודה מרמורשטיין מנכ"ל רשת מעונות 'עלה' לבין עו"ד גיל סלומון מנכ"ל לשכת 'עורכי הדין' בישראל.

    במהלך הפגישה, סקר מנכ"ל 'עלה' יהודה מרמורשטיין את הפעילות הברוכה המתקיימת ברשת מעונות עלה בישראל לה ארבעה מרכזים בארץ המעניקים טיפול מקצועי לכ– 650 תינוקות, ילדים, מתבגרים ומבוגרים. המעונות השונים ממוקמים בבני ברק, ירושלים, גדרה והנגב. במהלך כל ימות השנה מעניקים עלה שירותים בתחומי הרפואה, הסיעוד, הפרא-רפואה, השיקום, החינוך המיוחד ופעילויות הפנאי. בנוסף, מפעילה עלה מרפאות אמבולטוריות לטיפול בילדי הקהילה. בין שלל העשייה הברוכה המתקיימת בעלה במהלך כל ימות השנה, ישנם מסגרות(מעון יום שיקומי, גנים ובית ספר) שבהם חניכים חדשים נוספים מידי שנה, ולחלופין החניכים הקיימים עוברים בתוך רשת עלה למסגרת אחרת, הדבר תלוי בגילם ובמצבם הבריאותי.

    מנכ״ל לשכת עורכי הדין עו"ד גיל סלומון מנכ"ל פירט את היוזמות שלשכת עורכי הדין מבצעת לטובת הקהילה לרבות תוכנית "שכר מצווה" המעניקה סיוע משפטי בהתנדבות למעוטי אמצעים אשר עומדים בקריטריונים. מתפקידה של לשכת עורכי הדין לאפשר נגישות של שכבות חלשות למערכת המשפטית ולהגן על זכותו של מי שאין בידיו האמצעים לשכור שירות משפטי מקצועי.

    בסיום הביקור סיכמו לשכת עורכי הדין ומעונות 'עלה' על קידום שיתופי הפעולה לטובת משפחות מעוטות יכולת להם יש ילדים עם צרכים מיוחדים. יהודה מרמורשטיין מנכ"ל רשת מעונות 'עלה' בירך את לשכת עורכי הדין על היוזמה: "מדובר ביוזמה מברוכת אשר תסייע מאוד לאותם משפחות מעוטות יכולת אשר בקושי מצליחים לסיים את החודש מבחינה כלכלית"



    0 תגובות